Üzemeltető: Blogger.
RSS

1. rész

  A nyár nagyon gyorsan elrepült.Minden egyes percét kiélveztem , mikor a lucernásban és a susnyásban rohangálhattam Hagriddal.
   Magyarországon , nyáron a nagyimnál, az igaz barátaimmal , ja és egy jó hideg limonádéval.Ennél mi is lehetne jobb? Apropó , ha már a repülést említettem.Olyanok vagyunk mi hárman , mint a vándormadarak.Majdnem minden évben költözünk , a világ másik felére.Mikor úton vagyunk  egy messzi országba , a repülőgép ablakából kinézve , a karácsonyfán lógó habcsókokra emlékeztető , vatta szerű felhők úszkálnak az égen.Bárcsak...., bárcsak én is madár lehetnék.Szabadon szárnyalhatnék a villás farkú fecskékkel.Nyár végén, én is az összetartozó csapattal repülnék, az alkonyatban ,V betűt formázva.Összetartoznánk.Ebben a szóban milliónyi érzés van , melyek számomra rettentően fontosak.De valahogyan mégis távolodom az apámtól.Soha nem volt vele olyan jó viszonyom , mint az anyámmal vagy az anyukát helyettesítő nagyimmal.Mióta anya meghalt még jobban elkezdett romlani a kapcsolatunk.Apa magába zuhant és az érzéseit a munkába temette.Ezért van , hogy ő , én és a kutyám folyamatosan utazunk.Szeptember előtt két héttel Amerikán belül , Floridába költöztünk.Holnap lesz az első napom ebben a külföldi suliban.Nem reménykedem , hogy jó lesz .Volt már dolgom ilyen iskolákban.Senki sem szólt hozzám , a szünetekben mindig egyedül voltam és hallgattam a zenelejátszómon a kedvenc számaimat. Később , apám végzett  ott a munkájával és visszajöttünk a szülőhelyünkre.Most ismét több ezer mérföldre vagyok az otthonomtól , a barátaimtól , a " pót anyukámtól " és mindenkitől aki számít.Négy napja, postáztak nekem egy dobozt ,amiben egy gyönyörű hófehér alapon ,fekete rózsákkal mintázott kis füzetecske volt.Az irkában egy rózsaszín köszöntő levelet találtam , amire ez volt írva : ,, Drága Bernikém , ha bármi bánt és az édes kis pumikádon kívül , senki nem hallgat meg, vagy nem bízol az emberekben , és én nem vagyok ott , hogy nekem minden panaszodat elmeséld , hát írd le ebbe a naplóba.A helyi könyvesboltos néni segített kiválasztani.Tudom , hogy sokat olvasol , de nem találtam olyan könyvet amit nem olvastál volna rongyossá.Remélem segítettem , és tetszeni fog!Boldog névnapot kívánok , Édesem !Szerető Nagyanyád ."
Mikor elolvastam a levelet ,önkéntelenül  elmosolyodtam.Igen a nagyi bármikor , bármilyen bajban  segítene.Most gondoltam úgy , hogy szükségem van erre a füzetre.
  Most viszont megyek és lefekszem , már elég késő van . A hold rég felkelt .Ha időben felakarok kelni , akkor most le kell feküdnöm.Bár kit izgat , hogy ott leszek-e vagy sem ?

                                                                                       ~ Villő

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon jó, már most imádom*-* így tovább;)

Villő írta...

Köszönööm:) <3

Megjegyzés küldése