Üzemeltető: Blogger.
RSS

Bemutatkozás:)

  Sokat gondolkoztam azon , minek születünk , ha egyszer úgy is meghalunk.Talán , hogy bizonyítsunk, hogy rá jöjjünk kik is vagyunk valójában?

  Az élet tele van kihívásokkal, nehézségekkel.Az én életem elég bonyolult és csupa hegymászás.Három éve annak , hogy autóbalesetben meghalt az anyukám.Apámmal kissé borús a kapcsolatom.A múltam elég zavaros, pontosan még arra sem jöttem rá ki is vagyok valójában.A jelenlegi állapotom : Floridában élek apámmal és a kutyámmal, Hagriddal. Nevét a Harry Potterből ( kedvenc könyvem ) kapta nevét , mivel szőre olyan göndör barna , mint annak a pasinak a haja és a szakálla.A 13. születésnapomra kaptam , igaz Foxit kértem de Pumit kaptam , aminek nagyon örültem .Elég rossz tanuló voltam , de mostanra javítottam.Utálom a kétszínű embereket és a paradicsomot.Az előbbi , mondja a szemembe ne a hátam mögött beszéljen ki.Az utóbbihoz csak annyi : bah. Igen van legjobb barátnőm , Flóra. Vele csak nyáron találkozom , mikor Magyarországra megyünk a nagyanyámhoz.Állítólag azért költöztünk ide Amerikába , mert az apám itt kapott állást.Egy biztosító cégnél dolgozik, ezért folyton költözünk .Anyanyelvi szinten beszélem az angolt , a francia is jól megy portugálul meg most tanulok, az új sulimban.
  Utálok itt lenni, mindenki olyan bunkó és beképzelt.

                                                                                     ~ Villő

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése